Nyt kassesystem

Skal du have nyt kassesystem?

Nyt kassesystem. Danopos fortæller hvad du skal vide inden du vælger dit næste kassesystem

Vælg den rigtige løsning fra starten. Det kan være både dyrt og tidskrævende at skifte kassesystem senere hen.

Hvordan vælger du det rigtige kassesystem til dine behov:


Inden du køber dit næste kassesystem til din forretning, er det vigtigt at gøre dig klar over hvilke funktioner du har behov for nu, og hvilke der kan blive nødvendige senere hen som din forretning udvikler sig.

Det kan være du i første omgang skal bruge et kassesystem til butik, og senere hen vil have behov for en kasseløsning som også kan håndtere en tilknyttet webshop. Her vil det økonomisk og tidsmæssigt være en god idé at finde et kassesystem som giver dig mulighed for på sigt at kunne integrere din webshop

Her er det klart en fordel, hvis der også er automatisk lagerstyring og bogføring integreret til dit kassesystem, det kan spare dig for mange timers arbejde og penge til en bogholder. 


Hvis du skal starte en restaurant, café eller lign. Kan det være en god idé at finde et restaurant kassesystem som er udviklet til den type forretning, og behov. Det kan være du har behov for et overblik med bordstyring, følge dine salgstal og se hvilke menuer der sælger bedst 


Ønsker du at starte en loppebutik, eller anden kommissions forretning, stiller det nogle helt særlige krav til dit kassesystem. Her skal det nemlig være muligt både at håndtere det normale varesalg, men det skal også være muligt for dine kunder at følge hvor meget de har solgt for. Derfor er det en god idé at vælge et kassesystem som har et loppemodul integreret. 

Her kan det også være en god idé at tænke sikkerhed og fleksibilitet ind for dine kunder. Ved at vælge et loppemodul der giver dine kunder mulighed for at lave sine egne labels hjemme på computeren, giver det fleksibilitet, men det kan også være med til at mindske risikoen for snyd og tyveri, da varens data vil blive lagt ind i kassesystemet med beskrivelse og pris, og på den måde vil butikken lettere kunne kontrollere at det er den rigtige vare med det rigtige prismærke. 


Skal det være nemt, så sørg for at dit kassesystem kan blive leveret med et integreret regnskabsprogram.

Det giver mulighed for at dit salg automatisk bliver bogført, og benytter du dig af lagerstyring vil det også automatisk blive opdateret i forbindelse med salget. Det kan spare dig for rigtig mange timers administrativt arbejde.

 

Hvorfor vælge os?


Vi tror på at høj service og individuelle løsninger skaber glade og tilfredse kunder.

Hos os bliver du ikke blot en i mængden. 

Derfor gør vi meget ud af at afdække dine behov, og sikre os at du får præcist det du har brug for. 

Høj service


Service for os betyder at du altid kan få fat i os 365 dage om året. Vi sikre os at dine behov og problemer altid bliver løst hurtigst muligt. 

Derfor er der også fri support med i vores aftaler.

Individuelle løsninger


Hver forretning er unik. 

Derfor skal en forretningsløsning også kunne tilpasses til dine behov. 

Mindre omkostning


Ved at vælge en samlet forretningsløsning, kan der være mange penge at spare. Både i indkøb og leje af software.

 
 
 
 
 

Få et uforpligtende tilbud


på dit næste kassesystem